توضیحات اجمالی

خرید جغجغه یکی از اولین اقلامی است که هنگام خرید سیسمونی نوزاد انجام میشود. وسیله‌ای که نوزاد را آرام اما صدای برخورد ساچمه‌های فلزی به هم برای بزرگترها را کلافه میکند! اما چه کنیم که این اسباب بازی محبوب نوزاد علاوه بر اینکه مورد علاقه بزرگترها باشد، بتواند جز جغجغه بودن نقش دیگری هم در سلامت نوزاد ایفا کند؟ در این مقاله این راه حل محبوب را ببینید.

 

جغجغه نوزاد یک نوع اسباب بازی مناسب برای اولین ماه‌های تولد کودک است. در بین اسباب بازی‌ها، استفاده از اسباب بازی‌های چوبی در سال‌های گذشته بیشتر محبوب شد. شاید دلیل اصلی آن توجه پدر و مادر به سلامت کودک، جایگاه ویژه اسباب بازی چوبی در دکوراسیون شیک اتاق نوزاد و خرید سیسمونی است. اسباب بازی چوبی و لمس چوب تاثیر مشخصی در سلامت روحی کودک دارد. 

در بین اسباب بازی‌های چوبی جغجغه‌ها بسیار ایمن و مفید هستند. آنها در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. باعث رشد مهارت های حرکتی نوزاد میشوند و در آموزش نوزاد برای عکس العمل به صدا مفید هستند. در این مقاله بهترین نکات برای خرید جغجغه نوزاد را بیان کردیم. این اسباب بازیهای چوبی یک از بهترین انتخاب ها برای هدیه نوزاد یا کودک هستند.

جغجغه چوبی چه مزایا و معایبی دارد؟

بزرگترین مزیت جغجغه‌ های چوبی موجود در سایت هنرچی صدای دلنشین آنهاست. اصولا صدای جغجغه‌های بازاری و صنعتی برای اطرافیان نوزاد کلافه کننده است. اما در جغجغه‌های چوبی، صدا از برخورد قطعات چوبی به وجود می‌آید. صدایی بسیار دلنشین هم برای نوزاد هم برای اطرافیان. در این ویدیو صدای جغجغه چوبی را گوش دهید و تجربه کنید تا تصمیم مناسبی برای خرید بگیرید.

مزیت بعدی خرید جغجغه چوبی، لمس چوب است. ماده‌ای کاملا طبیعی که درسلامت روان کودک بسیار موثر است. جغجغه‌ چوبی  هنرچی فاقد هرگونه رنگی است تا بافت چوب پوشیده نشود. در عین حال بارها و بارها سنباده میخورد تا کاملا ایمن باشد.

این جغجغه‌های چوبی در رنگ و لعاب قدرت رقابت با مافیای اسباب بازی پلاستیکی پر رنگ و لعاب دنیا را ندارند. اما در سلامت، ایمنی و برقراری ارتباط خوب کودک با اسباب بازی، هیچ کدام این برندها و مافیاهای بزرگ قدرت رقابت با این دست ساخته های چوبی کوچک و دلنشین را ندارند. در ادامه چند نمونه از بهترین جغجغه‌ های مورد نیاز برای خرید سیسمونی را به تناسب نیاز و رشد نوزاد معرفی میکنیم. اما هنرچی به شما پیشنهاد میکند، اگر به دنبال خرید هدیه نوزاد هستید، حتما ادامه مقاله را با ما باشید و به مقاله "بهتررین پیشنهاد برای خرید هدیه نوزاد" سر بزنید.

جغجغه چوبی دسته دار و جغجغه چوبی طرح گنجشک

جغجغه چوبی دسته دار و جغجغه چوبی طرح گنجشک مناسب بدو تولد تا 9ماهگی کودک است که به تقویت مهارت هماهنگی دست و چشم او کمک میکند. وقتی میداند با تکان دادن این وسیله میتواند صدایی از آن خارج کند، حس شادی و قدرت میگیرد. برای خرید انواع جغجغه چوبی اینجا کلیک کنید.

جغجغه چوبی استوانه ای

جغجغه چوبی استوانه ای مناسب نوزاد 4 ماه تا 2 سال است. یعنی شروع سنی که کودک تمام تقلایش را میکند تا خودش را روی زمین بکشاند و به هدف برساند. این اسباب بازی چوبی روی زمین قل میخورد و کودک را بخاطر صدای قطعات چوبی که بهم می‌خورند مجاب میکند تا برای رسیدن به آن تلاش کند.

جغجغه چوبی طرح ماهی

جغجغه چوبی طرح ماهی این جغجغه را برای کودک در بازه خارش لثه ها و در آوردن اولین دندانها تهیه کرده‌ایم. لبه‌های گرد، سبکی فوق العاده آن باعث شده علاوه بر ایجاد صدای دلنشین برخورد قطعات چوبی، نوزاد از آن برای آرام کردن خارش لثه‌ استفاده کند. به صدای جغجغه چوبی طرح ماهی در این ویدیو گوش کنید.

خرید بهترین وسایل برای نوزاد در راه به تناسب بودجه مالی، هدف هر پدر و مادری است، در هنرچی تلاش میکنیم تا باکیفیت ترین محصولات و اسباب بازی های دستساز را به طور مستقیم از کارگاه تولیدی به دست شما برسانیم. اگر نوازد در راهی دارید پیشنهاد میکنیم حتما از انواع اکسسوری نوزاد هنرچی که خلاقانه و با کیفیت تهیه شده است استفاده کنید.

مطالب مرتبط


۰۱ مهر ۱۴۰۰
خرید صنایع دستی نفیسی مانند پته دوزی صرفا یک خرید نیست. رودوزیهایی سنتی مانند پته، سوزن دوزی و یا بافتهایی مانند فرش دستبافت، هرچقدر در...
۰۱ مهر ۱۴۰۰
واقعا چه فاکتورهایی را لااقل در ظاهر برای تشخیص یک صابون دستساز باکفیت باید در نظر گرفت؟ داستان SLS در صابونهای صنتعی چیست؟
۰۱ مهر ۱۴۰۰
همراه ما شوید تا بدانید این سفال چگونه ساخته میشود؟ چرا بهای بالایی دارد بهایی به ارزش جلوگیری از قاچاق سوخت. تا بدانید نقوش پر...

دیدگاه ها